Helgens update!

Vad har ni gjort i helgen? Själv har jag njutit av det underbara vädret:)
I fredags hade H och jag bara en mysig hemmakväll för oss själva,det var typ enda dagen på några veckor framåt som vi hade en kväll för bara oss! Vi har haft planer varenda helg känns det som och nästa helg är det inflyttningsfest,helgen efter är det påsk och då har vi fullt upp varenda dag med släktträffar osv..så en kväll för bara oss själva var himelskt.
Under lördagen hann vi med en hel del.
Först var vi på stan och shoppade:) åt lite lunch på brödernas och bara hade det bra med andra ord.
När vi var klara på stan åkte vi till mina föräldrar eftersom vi skulle hämta hunden (vi var hundvakter lör-sön) där satt vi ute i deras trädgård i solen och fikade:)När vi kom hem gick vi en promenad med chopper i Oxelbergen och fortsatte njuta av det underbara vädret.
Jag vårstädade på balkongen,så nu är det fint där ute..bara fönstren kvar att tvätta,men det får bli till nästa helg?!
I lördags kväll var vi hos Henkes bror på middag,även H:s föräldrar var där och åt.
Vi blev bjudna på jätte god mat!Men när vi kom hem hann jag bara lägga mig i sängen så somnade jag nästan direkt.
I morse (söndag) slipade Henke det sista i taket så nu är det helt klart vilket känns super skönt att ha det avklarat.
Vi har varit och lämnat hunden hos mina föräldrar,sen åkte vi till Mediamarkt och fixade en ny lampa till köksfläkten som hade pajjat.
Vi har även hunnit med att handla krukor/blommor som jag idag har planterat ute på balkongen:)
Vi har ritat upp vårt kök och skrivit upp mått på alla luckor osv..för vi ska troligtvis köpa nya skåpsluckor till köket:) Vi får tillbaka pengar på skatten så tänkte vi att vi skulle köra på nya skåpsluckor.Vi har tänkt på det rätt länge men det har bara inte blivit av.men nu så tror jag nog att det blir det.
Just nu har vi högblanka svarta skåpsluckor,inte jätte smidigt direkt..det blir lätt fläkar som mer än gärna syns.
Så nu ska vi nog köra på lantliga luckor med halvmånehandtag :D
Vi måste bara ta oss en tripp till Ikea inom en snar framtid!!
Ikväll ska vi på föreningsmöte med grannarna i huset. så just nu håller H på med maten så vi hinner äta innnan mötet. Det börjar inte fören kl 18:00 så det är ett tag kvar..
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag:)


/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0