Det lilla extra!

Åhh Gud så god mat jag gjorde till kvällsmat.kryddiga köttfärsbiffar med fetaost inuti.mums säger jag bara:)gjorde kokta grönsaker och sås till det såklart.den här dagen har gått rätt fort tycker jag:)i morgon är det redan onsdag liksom! Ska passa på att träffa Jill efter jobbet i morgon.det blir kvällsmat på brödernas och lite uppdateringar om vad som hänt sen sist vi sågs:) men ikväll kära vänner ska jag ha en spakväll här hemma.göra lite ansiktsmask och hårinpackning mm.ha en trevlig kväll./Camilla


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag gjorde köttfärsbiffar med mögelostfyllning här om dagen - supergott det med! :D

2012-03-14 @ 20:24:39
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0