And its´ monday again...

Yes,som rubriken lyder så är det måndag igen..eller nja den är ju snart över och då är det tisdag:) strunt samma,vet inte var jag ville komma med detta!? haha.
Har jobbat som vanligt idag,har även planterat lite blommor utanför entren´ på jobbet i en jätte stor kruka:) finfint blev det.
Efter jobbet åkte jag raka vägen till Polishuset där jag fotades till ett nytt pass!
Sen var det bara att cykla hemåt för att göra det jag älskar mest av allt NOT (nämligen tvätta).
kvällen kommer bli rätt stillsam,har precis sett på Familjen annorlunda och nu börjar 30 grader i februari som jag följer..en stillsam kväll som sagt:)
I morrn däremot ska jag träffa Cilla efter jobbet,det ser jag fram emot.
Nu blir det 30 grader i februari sen nattinatt.

<3 /Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0