Längtar.

Då var denna arbetsdag avklarad för ett antal timmar sen:) det blir jobb i morgon också för att sedan vara ledig på onsdag då det är röddag:) härligt med lite ledighet sådär mitt i veckan.sen jobbar jag torsdagen för att sedan vara ledig på fredag igen:) jag åker nämligen till Lund på torsdag kväll och ska spendera helgen där med Henke.jag hoppas verkligen på fint väder, skulle gärna vilja se Skåne när det är lite somrigare ute.vi tänker åka över till Danmark på lördag också som förra gången jag var nere,kul det ska bli:) idag ringde dom från bilaffären och meddelade att vår nya bil har kommit:D tyvär kommer vi inte kunna hämta den förren nästa fredag pga att Henke kommer vara i Lund fram till torsdag nästa vecka,och han måste skriva på pappren.han kommer hem i morgon igen för att vara hemma på onsdag när vi är lediga, men då hade bilaffären stängt så därför får vi vänta med att hämta den!helt stört också att efter denna vecka så är det bara två veckor kvar tills Henke slutar i lund och äntligen kommer vara hemma all the time:) så efter midsommar börjar han nya jobbet som han längtar massa till.det kommer bli så skönt att ha någon att laga/ äta mat tillsammans med varje kväll, det har man saknat under de månaderna han jobbat i Lund mån- tors.nu tänker jag dricka lite te och slänga mig i soffan! Ciao.


Kommentarer
Postat av: Karin

Mys, mys, mys! Och jaa, tiden rusar förbi! Nu på sommaren får den ju gärna bromsa lite.. :P



Jag längtar med så himla mycket till att slippa laga mat ensam till sig själv, sova för sig själv, äta frukost för sig själv osv. osv. (fast fr.o.m igår så får jag ju det, äntligen!)



Slutsats: Tvåsamheten är bra för själen!



2012-06-04 @ 22:38:25
URL: http://keyeff.blogg.se/
Postat av: Karin

slipper, menar jag ju ;)

2012-06-04 @ 22:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0