Helgen!

Halloj! Sorry för dålig uppdatering denna helg! Tänkte berätta lite snabbt nu vad vi haft för oss.i fredags var vi hos camilla och Fredda tillsammans med Rikard och Jill, grillade och såg matchen..super trevligt:) på lördagen var vi ute på en tur med nya bilen och på kvällen kom Linus och Julia och åt tacos med oss innan vi gick på bio och såg premotheus ( vet ej hur det stavas) den var i 3D så det var coolt:) idag har jag Henke och Linus vart hos min farmor, sen drog Henke och golfade så då hämtade jag upp Jill och åkte till ingelsta för lite shopping:) blev en stickad tröja och ett fint sommarlinne/ topp.men nu är jag vrål hungrig och ska göra lite laxpasta.. Mums. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0