Borta bra men hemma bäst :)

Puhh.. Det var en lång tågresa hem! Tåget var iaf inne i tid vid 20:20 som beräknat.jag har hunnit packa upp mina grejer, duschat och varvat ner och nu ligger jag i sängen och tittar på tv.inatt kommer jag sova som en gris:) skönt att man är trött faktiskt eftersom jag ska upp och jobba i morgon.5 Jobbveckor kvar sen är det SEMESTER!!! Åhh vad gött det ska bli med långledigt sen:) längtar ihjäl mig.håller tummarna för att vädret blir bra då, så min bleka kropp kan få lite färg på sig:) nahepp om jag skulle bjussa på lite bilder från helgen innan jag ska Nanna kudden. ( det är blandade bilder både från Lund och Danmark) natti natt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0