Stora semeldagen.

Har ni ätit någon semla idag på fettisdagen?? Det har inte jag,men jag hade gärna gjort för semla är gott:) mums! Pusstar ut i soffan efter att ha tvättat 15 kg tvätt känns det som.Usch vad tråkigt det är att tvätta alltså. I morgon efter jobbet ska Jill komma en sväng till mig:) då ska jag bjuda på mat. Tänkte kanske göra kyckling och rotfrukter i ugnen,det är ju gott tycker jag. Jag längtar redan till helgen:) man vill va ledig när det är så himla fint väder,men dagarna går fort så helgen är snart här. Jag kollar på Äntligen hemma på tv,vilket jäkla roligt jobb dom måste ha,ge mig!! :D Man blir så inspirerad. Kl 22.00 är det Big brother som jag ska se,vilka människor det finns,herregud. Och hon bloggerskan måste ju driva Ir?! För inte fasan kan man väl vara så korkad :S fast underhållande är det allt. Jag tror det är något fel på mitt luktsinne,jag får för mig att det luktar saker fast det inte gör det haha,tror jag håller på att bli lite galen. Föresten,jag hörde på vädret förut att det ser ut som att det fina vår vädret kommer hålla i sig inom de närmaste dagarna,och visst kan man inte bli annat än överlycklig när man hör det! Nu ska jag fixa lite grejer,sen fortsätter slapparkvällen här hemma:) /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0