Måndag.

Åhh så skönt,om 1,5 timme slutar jag!
Sen ska jag träffa underbara Karin:D Har inte sett henne sen juldagen tror jag så det va ett tag sen.
Vi ska fika och prata tjejsnack,måste ju självklar spana in hennes ring med nu när hon är förlovad :D
Har verkligen saknat henne massa!! och vem vet,snart kanske hon flyttar också.. :( Men glad är jag för hennes skull.
Idag har det varit rätt mkt här på jobbet.
På morgonen var det kurs (Riskettan) och sen så är det ju sportlov så det har varit en del flitiga elever som suttit och pluggat:)
Tis och torsdag drar vi igång med taxikurs också,så om det är nån som vill ha Taxileg så säg bara till:)
Annars har jag inte direkt några planer för resten av veckan.
H är i Lund fram till torsdag kväll,han åkte i morse. Kommer sakna min plutt,men han är snart hemma igen:) TUR att tiden går så fort.
Är det bara jag som får vårkänslor när solen tittar fram om dagarna?? jag blir sååå himla mycket gladare när solen lyser. Alla bekymmer bara försvinne (om man nu har såna så att säga)!?
Kanske uppdaterar er mer ikväll.
Ha det fint så länge sötisar.

<3
/Camilla


Kommentarer
Postat av: Karin



Tack för igår babe :D <3



2012-02-21 @ 10:47:22
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0