Snälla tomten.

Jag vill ha mer snö! Varför var det tvungen att bli plusgrader? Nu ser det ju bara smutsigt och tråkigt ut när man tittar ut:( Verkligen tråkigt när man såg fram emot en riktigt vit jul.
3,5 arbetsdag kvar..nu räknar men verkligen ner:) Jag ska verkligen njuta av min ledighet!
Jag brukar alltid tycka att veckorna och dagarna flyter på och går snabbt.Men nu tycker jag det går riktigt långsamt:( Ser iaf fram emot helgen,så det piggar ju upp än iaf.
På fredag ska jag gå på stan med mamma och lille Elin:) Vi ska äta lite lunch och titta lite julklappar (jag är redan klar dock).
Och på lördag åker Henke och jag till Linköping tillsammans med Rikard,Jill och Molle.
Vi är nämligen bjudna hem till Camilla och Fredda där vi ska köra julklappsspel,dricka glögg mm:) trevligt som tusan ska det bli.
Nehepp,nu håller vi tummarna att vecka går fort så att det snart är fredag:)
 
//Millis
Trackback
RSS 2.0