Locking forward...

Nu är julafton verkligen snart här! Endast några fjuttiga dar kvar...
Det ska bli riktigt mysigt:) Träfffa tjocka släkten,äta massa julmat och bara umgås.Lite stress ingår också för vår del eftersom vi firar med både Henkes och min familj på julafton så vi får ju åka lite fram och tillbaka.
Men när vi köpt hus så är det slut med det,för då ska vi se till att vi firar hemma hos oss!
Torsdag idag vilket innebär att jag endast har denna arbetsdag kvar plus en 3 timmars arbetsdag i morgon.Sen mina kära vänner är det ledighet som gäller.Gahh så underbart!
Vi har inga direkta planer än så länge när vi är lediga men vi kommer säkert på nåt kul,någon som har nåt förslag kanske??
Hoppas hoppas att snön ligger kvar och att det kanske till och med kommer lite till:)
I morrn efter jobbet ska jag träffa Elin och Mamma på stan för lite julklappsshopping.Jag är egentligen klar,men jag kommer nog att köpa ännu en julklapp ändå till en speciell person:) Och kanske nåt till mig själv,vem vet vad man kan hitta hehe.
Hela veckan har varit väldigt lugn här på jobbet,det märks att de flesta redan tagit jullov (iaf i deras huvud) för plugga vill de inte göra!
Men idag känns det som att det kommer att gå lite fortare än vad de tidigare dagar gjort,det känns så iaf.
I vanliga fall tycker jag alltid att veckorna går så himla snabbt,men bara för att man vet att ledigheten närmar sig med stora steg så går det istället extra långsamt:(
Hoppas ni alla får en God Jul och ett Gott Nytt År:)
 
/Camilla
 

Kommentarer
Postat av: Carro

God Jul Camilla :)
Letar ni hus? Jag brukar kolla på hemnet o blev kär i det där mintgröna huset i gamla smeby som var byggt på 20-talet. Såg du de?

2012-12-24 @ 15:13:41
Postat av: Carro

Så himla konstigt, men det går typ inte kommentera några utav dina inlägg längre?:S alt finns men det kommer inte upp nån komentarsruta, står bara TRACKBACK..

Skulle ialf säga - vi har oxå beställt massa saker från Le Creuset. Genom en klient till Peter så vi fick 80% rabatt, vi har dock väntat i ca 2 mån om inte mer så jag undrar om det verkligen blir någe! Sådär med hyllor öppet e verkligen jättefint som ni gjorde i köket, snygga stolar oxå! :) ni har fixat så mycket så en annan lär väl knappt känna igen sig ;) vi får komma o titta nån gång framöver? Vi ska självklart bjuda upp er oxå :) men tänkte vänta till det blev lite varmare ute.. Trevlans då :D hoppas ni haft en fin jul, vilken det såg ut som :) Gott Nytt År!! Kramar

2012-12-30 @ 17:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0