Bye bye Santa!

Ja ni,då var julafton ett minne blott och nu är nästa höjdpunkt Nyårsafton! Jag har haft en toppen jul tillsammans med nära och köra.På julaftonsmorgon åkte vi först hem till Henkes föräldrar.Där åt vi massa julmat,delade ut julklappar och hade det hur bra som helst.Vi fick vår efterlängtade Le Cruset-gryta i turkost som vi önskar oss länge:) vi lagar faktiskt en god gryta i den just nu.sen fick vi 2 set med handdukar,biocheck,en stickad tröja,pengar,2 st minigrytor som man ska äta direkt ur( jätte fina),byxor,mm.jag känner mig väldigt nöjd med mina klappar iaf. Nu är man väldigt trött på julmaten så det ska bli gott med lite vanlig husmanskost! Henke och jag brukar inte köpa några julklappar till varann nu för tiden,vi brukar istället unna oss något extra till lägenheten som vi velat skaffa.vi har idag varit ute på både MediaMarkt och Elgiganten på jakt efter en vinkyl som vi tänker skaffa oss:) en ny fotölj med fotpall funderar vi även också på.vi hittade dock ingen vinkyl med de mått som vi är ute efter så det lutar mot att vi kommer att beställa en på nätet som har de rätta måtten.Och en fotölj har vi redan sett ut på Chilli.Resten av den här dagen kommer att bli väldigt lugn,soffan är rätt skön ibland.Tänkte avsluta inlägget med att visa lite bilder från julen:)

Trackback
RSS 2.0