Tisdag.

Halloj.sitter på trafikverket för tillfället så därför tänkte jag slänga in ett inlägg:) känns som denna dag kommer gå fort! Har varit på två uppkörningar och i eftermiddag är det handledarkurs:) efter jobbet måste jag snabba mig hemåt så jag hinner få i mig lite mat innan victor och Mia kommer.vi ska ha styrelsemöte hemma hos mig och H.( jag är kassör i vår bostadsrättförening) så det är jag som har hand om all ekonomi,betalar föreningens räkningar bokför mm,fast jag ska inte ta åt mig hela äran för jag delar ansvaret med H som är väldigt duktig!Helt plötsligt blev det bra väder dessutomskiit skönt.nu ska jag avjuta några min i solen innan eleven är tillbaka från sitt prov:) p.s. Sitter och kollar på massa bilder på Toscana (Italien) och drömmer mig bort.vi åker ju dit en vecka i slutet av okt och gahhh vad härligt det ser ut,helt sjukt vackert 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0