Hallå godingar!

Sitter på jobbet nu,har precis druckit lite kaffe och ätit 2 morötter:) skönt att det är fredag i morgon,jäklar vad veckorna går undan alltså :) i helgen är det augustifest,fast det har väl ingen missat? Så på lördag ska H och jag ut och äta tillsammans med Rikard och Jill och sedan gå på marknaden tillsammans.en trevlig och rätt lugn kväll kommer det att bli vilket är skönt.för på söndag vill jag gå upp skapligt och åka till skogen för att leta ätbart guldhoppas det inte regnar då bara! Ikväll är det rixfm festival i Norrpan,men vi struntar nog i att gå på det.blir nog att gå hem efter jobbet istället och laga lite mat för att sedan ta en kvällspromenad. Jag var ju och tränade i tisdags,prövade Athena gym som ligger precis där jag bor.man får alltid en prov vecka innan man bestämmer sig och jag kände nog direkt att det gymet inte passar mig av olika anledningar.det ända som var bra att de hade pass på de tider som passar mig perfekt.men det kanske får bli att jag tecknar på Friskis istället där jag alltid har tränat! Ska först kolla upp pass och så där innan.nehepp dags att jobba vidare nu:) tjingeling på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0