Trötter.

Fy idag känner jag mig lite trötter.det blir nog läggdags tidigt för min del:) fast det är bara skönt.ska nog göra mig lite havregrynsgröt och lite kamomil te till kvällsmat och sen krypa ner i vår sköna säng och glo på tv! En riktig degar kväll.hoppas vädret ska bli bra i morgon, tänkte att jag skulle börja promenera på kvällarna efter jobbet så man kommer ut lite eftersom jag sitter inne hela dagarna och jobbar.men på onsdag och torsdag får jag hoppa över promenaden för på onsdag ska jag träffa Jill efter jobbet och på torsdag ska jag träffa Karin:) men sen ska jag verkligen försöka promenera varje kväll.nu blir det lite kvällsmat.trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0